Chengdu Litong Technology aiuta i centrali di energia à risolve u prublema di fluttuazioni di u cuntenutu di l'ossigenu durante a misurazione di l'ossigenu.

Ricertamenti, aghju amparatu chì parechji clienti di a centrale elettrica anu scontru u prublema di fluttuazioni in u cuntenutu di l'ossigenu durante a misurazione di l'ossigenu. U dipartimentu tecnicu di a nostra cumpagnia si n'andò in u campu per investigà è truvò u mutivu, aiutendu assai clienti à risolve stu prublema.

U fumu di a centrale elettrica hà sonde di misurazione di l'ossigenu di zirconia nantu à i lati manca è destra di l'economizer.Nurmalmenti, u cuntenutu di l'ossigenu misuratu hè trà 2,5% è 3,7%, è u cuntenutu di l'ossigenu affissatu nantu à i dui lati hè basicamente u listessu.Dopu a stallazione è u debugging, tuttu hè normale.Dopu un periudu di tempu, u cuntenutu di l'ossigenu affissatu nantu à una parte diventerà di colpu più chjuca è più chjuca, o u cuntenutu di l'ossigenu fluttua su è giù, è a visualizazione più bassu U cuntenutu di l'ossigenu hè intornu à 0,02% ~ 4%. pensate chì a sonda hè dannata è rimpiazzà cù una nova sonda, ma dopu avè cambiatu à una nova sonda, u listessu prublema si verificarà dopu un pocu tempu, è a sonda pò esse rimpiazzata solu. In questu casu, per i Stati Uniti, u Giappone, è altre sonde domestiche, u prublema pò esse risolta solu da rimpiazzà a sonda, ma a causa di i danni di a sonda hè scunnisciuta.Se a sonda d'ossigenu Nernst hè usata, a sonda hè ancu rimpiazzata, ma a sonda rimpiazzata ùn hè micca dannata dopu l'ispezione. è tuttu hè normale quandu s'utilice in altre pusizioni.

Cumu spiegà sta situazione, quì hè una analisi è una spiegazione:

(1) U mutivu di a fluttuazione di l'ossigenu è u dannu di a sonda hè chì a pusizione di a sonda ùn hè micca ideale.A sonda hè stallata ghjustu accantu à u tubu di l'acqua di l'incendiu in a canna fumaria.Perchè a pipa di l'acqua si rompe è sguassate, l'acqua cade nantu à a sonda.Ci hè un riscaldatore nantu à a testa di a sonda cù una temperatura di riscaldamentu sopra à 700 gradi.E gocce d'acqua formanu vapore d'acqua istantaneu, chì provoca fluttuazioni in u cuntenutu di l'ossigenu. In più, perchè u fume hè pienu di polvera, a cumminazzioni di l'acqua è a polvera si trasforma in fangu è aderiscenu à a sonda, bluccà u filtru di a sonda.À questu tempu, u cuntenutu di l'ossigenu misuratu serà assai chjucu.

(2) I Stati Uniti, u Giappone è altre sonde ùn ponu più esse aduprate in questa situazione è ponu esse solu scartate.Questu hè chì stu tipu di sonda hè un tipu di tubu di zirconiu, è quandu si scontra l'umidità, u tubu di zirconiu sfondarà è serà dannatu quandu a temperatura cambia di colpu. À questu tempu, pò esse rimpiazzatu solu cù una nova sonda, chì porta grandi. prublemi è perdita economica à l'utilizatori.

(3) A causa di a struttura speciale di a sonda Nernst, a sonda ùn serà micca dannata in casu di cambiamenti bruschi di umidità è temperatura.Mentre a sonda hè tirata fora, u filtru pò esse pulita è a sonda pò esse usata di novu, chì risparmia l'utilizatori u costu di usu.

(4) Per risolve u prublema di a fluttuazione di l'ossigenu, u megliu modu hè di cambià a pusizioni di a misura di l'ossigenu è riparà a pipa di fuga.Ma questu hè impussibile di fà quandu l'unità hè in esecuzione, è hè ancu un metudu impracticable. Per permette à l'utilizatori di travaglià nurmalmente senza affettà u funziunamentu di l'unità, un modu simplice è efficace hè di installà un baffle nantu à a sonda per impediscenu l'acqua di gocce direttamente nantu à a sonda, è poi riparà u tubu chì perde quandu l'unità hè riparata.Questu ùn affetta micca a produzzione, risparmia i costi, è satisface a prova normale in linea.

A nostra cumpagnia hà ghjudicatu a fuga di tubi d'acqua in i lochi di u fumu di parechje centrali, è tutti sò stati risolti.


Tempu di Postu: 05-Jan-2022