U vapore d'acqua è u cuntenutu di l'ossigenu ponu esse misurati simultaneamente nantu à l'equipaggiu di prova di combustione resistente à u focu

L'equipaggiu di prova di combustione refrattaria hè largamente utilizatu in u studiu di e caratteristiche di u focu è u rendiment di combustione, è ancu in a formulazione di standard di l'industria ritardanti di fiamma.Hè necessariu di misurà u cuntenutu di l'ossigenu di u gasu di fume dopu a combustione, è ancu di misurà u cuntenutu di u vapore d'acqua di u gasu di fume à alta temperatura.

A sonda HMV di Nernst è l'analizzatore di vapore d'acqua N2035 sò perfettamente adattati à stu tipu d'equipaggiu.L'utilizatori solu bisognu di installà una sonda HMV nantu à u pipeline, chì hè cunnessu à l'analizzatore di vapore d'acqua attraversu cavi è tubi di riferimentu.

A sonda hè adattata per a temperatura da 0 à 900 ° C. L'analizzatore di vapore d'acqua N2035 hà dui outputs, u primu hè u cuntenutu di l'ossigenu (1 × 10).-30à 100%), è u sicondu hè u cuntenutu di vapore d'acqua (0 à 100%).L'utilizatori ponu uttene dui parametri impurtanti di u cuntenutu di l'ossigenu è u cuntenutu di u vapore d'acqua senza cumprà un altru set di analizzatori d'ossigenu, chì risparmia i costi è simplificà l'operazione.

utrf

Dopu chì l'unità participanti standard di l'industria ritardante di fiamma naziunale utilizanu i prudutti di a nostra cumpagnia, a ricerca nantu à e caratteristiche di u focu è e caratteristiche di combustione hè supportata da dati precisi.


Tempu di Postu: Nov-10-2022