Tecnulugia di l'analisi di l'ossigenu di u mondu per una efficienza di combustione ottima è u rispettu di e regulazioni ambientali internaziunali Envirotech Online

U cuntrollu di Nernst offre una piattaforma modulare per l'analizzatori d'ossigenu custruitu intornu à a tecnulugia di sensori di zirconia chì furnisce a suluzione perfetta per u cuntrollu di a combustione in caldaie, incineratori è furnaces. Stu dispusitivu di punta aiuta à riduce l'emissioni di CO2, CO, SOx è NOx è risparmia. energia - è estende a vita di l'unità di combustione.
L'analizzatori di Nernst sò largamente usati per misurà continuamente a cuncentrazione di l'ossigenu in i gasi di scarico di combustione emessi da caldaie è furnaces industriali. Hè ideale per a gestione è u cuntrollu di a combustione in applicazioni cum'è incineratori di rifiuti è caldaie di tutte e dimensioni per cuntrullà a combustione è cusì riduce significativamente. costi di energia.
U principiu di misurazione di l'instrumentu hè basatu annantu à a zirconia, chì cunduce ioni di l'ossigenu quandu hè riscaldatu. L'analizzatore misura a cuncentrazione di l'ossigenu per sensu di a forza elettromotrice generata da a diferenza di a concentrazione di l'ossigenu in l'aria è di u gasu di mostra.
Nernst hà parechji anni di sperienza in furnisce strumenti di punta per alcuni di l'ambienti più duri è e cundizioni industriali. E so tecnulugia sò omnipresente in alcune di l'industrii più esigenti, cum'è l'acciaio, l'oliu è a petrochimica, l'energia, a ceramica, alimenti è bevande, carta è polpa, è tessili.
Questa piattaforma d'analizzatore versatile è faciule d'utilizazione trasmette in modu sicuru è affidabile e dati di misurazione via u novu protocolu Hart cù segnali elettrici standard RS-485. Hè pensatu per facilità a riduzione di l'eccessu di aria in u prucessu di combustione, risultatu in un risparmiu di costi significativu attraversu una combustione mejorata. efficienza. I sensori di zirconia anu una speranza di vita assai più longa cà l'altri sensori di a so classe, è a sostituzione hè rapida è faciule, chì significa menu mantenimentu è ritardi assuciati. Nisun fornimentu d'aria o estrazione di fumi necessarii - l'instrumentu generalmente genera misure in 4-7 seconde. è eseguisce diagnostichi predittivi è avanzati.
U dispusitivu include ancu parechje caratteristiche di sicurezza impurtanti. Un cunvertitore chjude l'energia à u detector se un termocoppiu burnout hè rilevatu, pò ancu esse tagliatu rapidamente è facilmente in una emergenza, è a facilità di serratura di chjave riduce significativamente a pussibilità di errore di l'operatore. .
       
 


Tempu di post: 22-ghjugnu-2022